Tevredenheid

Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent over de gang van zaken. Daarom willen wij je vragen je tevredenheid te delen met ons en andere patiënten. Dit kan via Zorgkaart Nederland. Via de volgende link kom je bij onze praktijk en kun je je positieve ervaringen delen.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat je een klacht hebt. Dan willen wij dit natuurlijk ook graag weten. Je kunt ons via contact bereiken of u kunt hiervoor altijd een afspraak maken.

Een klacht

Wij doen er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Helaas kan het toch gebeuren dat je een klacht hebt over bijvoorbeeld een behandeling of de manier waarop wij met je omgaan. Wij stellen het erg op prijs als je je klacht aan ons kenbaar maakt. Het kan zijn dat je het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Het gesprek kan immers confronterend zijn. Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld je partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt. Tijdens dit gesprek zullen wij proberen samen met jou een gepaste oplossing te vinden.

Mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kun je bij twee instanties met je klacht terecht: De Klachtencommissie en het Regionaal Tuchtcollege. Lees hier meer over wat deze instanties voor je kunnen betekenen.

Op basis van de Wet Klachtrecht Cliënt zorgsector (WKCZ) is iedere zorgaanbieder verplicht zich aan te melden bij een klachten regeling. Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie).